Checklista för Jourveckan

Innan Du går på din jourvecka är det viktigt att du tar kontakt med de övriga som står uppsatta på din jourvecka. Känner ni inte varandra så finns telefonnummer i klubbstugan, Jobbet blir roligare om ni gör det tillsammans. Det är ditt ansvar att det ser rent och trevligt ut på hela anläggningen.  Nyckeln till servicehusets teknikrum sitter i samma knippa som bomnyckeln. Knippan hänger inne i klubbhusets kök meddetsamma till höger på väggen. Det är mycket viktigt att Ni kryssar i Er närvaro på listan som också hänger där. OM MAN INTE SKÖTER SIN TILLDELADE VECKA SÅ DEBITERAS DET EN AVGIFT PÅ 1.000 KR.

• Områdets gräsytor ska klippas. Se alltid till att bensin finns till kommande jourvecka. Behöver du köpa bensin så görs det på Frendo där vi har ett konto för inköp.

• Vattna och sköt om planteringar.

• Toaletterna och duschrummet skall städas. Städmaterial finns i teknikrummet, ingång på baksidan av servicehuset. Fyll på tvål och papper vid behov. Vissa veckor krävs städning varje dag.

• Vid flaggdag ska flaggan hissas.

• Se över alla bryggor så inget ser onormalt ut.

• Kolla över soprummet så det ser rent och snyggt ut.

Om du behöver hjälp med något så kontakta någon i styrelsen.